Zaměstnanci jako součást marketingové komunikace společnosti – Michaela Jirsová
Michaela Jirsová
Diplomová práce
Zaměstnanci jako součást marketingové komunikace společnosti
Employees as a part of the company´s marketing communication
Anotace:
Diplomová práce řeší možnosti zapojování zaměstnanců do marketingové komunikace firem. Cílem je zjistit, do jaké míry se zaměstnanci mohou a chtějí do těchto aktivit zapojovat. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a souvislosti týkající se marketingu, interní a externí komunikace firem a především pak přístupu firem k zaměstnancům, jejichž spokojenost a motivace je klíčovým faktorem …víceAbstract:
This thesis focuses on the possibility of getting employees involved in marketing communication of a firm. The aim of the thesis is to establish to what extent do employees wish to get involved. The theoretical part summarizes the basic principles of marketing, internal and external business communications and most importantly, this part elaborates on attitudes of businesses towards their employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí
Petr Cejnek -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam
Název
Vložil
Vloženo
Práva