Kateřina Krejčí

Bakalářská práce

Marketingová komunikace příprav festivalu Cesty světem

Anotace:
Bakalářská práce popisuje a analyzuje marketingovou komunikaci festivalu Cesty světem. Na základě zjištěných skutečností je stanoven návrh marketingové komunikace dalšího ročníku festivalu. Cílem je volba vhodného komunikačního mixu a plán efektivní marketingové komunikace s přihlédnutím k cílovým skupinám.Teoretická část vymezuje marketingovou komunikaci a jednotlivé složky komunikačního mixu. V praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis describes and analyses marketing communication of the festival ‘Cesty světem’. Based on found facts a layout of marketing communication for the next year of this festival is detailed. The objective is a suitable choice of a communication mix and a plan of effective marketing communication with respect to target groups.The theoretical part delimits marketing communication and single …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/vwl116/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie management / Marketing management