Marketingová komunikace příprav festivalu Cesty světem – Kateřina Krejčí
Kateřina Krejčí
Bakalářská práce
Marketingová komunikace příprav festivalu Cesty světem
Anotace:
Bakalářská práce popisuje a analyzuje marketingovou komunikaci festivalu Cesty světem. Na základě zjištěných skutečností je stanoven návrh marketingové komunikace dalšího ročníku festivalu. Cílem je volba vhodného komunikačního mixu a plán efektivní marketingové komunikace s přihlédnutím k cílovým skupinám.Teoretická část vymezuje marketingovou komunikaci a jednotlivé složky komunikačního mixu. V praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis describes and analyses marketing communication of the festival ‘Cesty světem’. Based on found facts a layout of marketing communication for the next year of this festival is detailed. The objective is a suitable choice of a communication mix and a plan of effective marketing communication with respect to target groups.The theoretical part delimits marketing communication and single …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/vwl116/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie management / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Specifická metoda kriminalistické praktické činnosti – kriminalistická rekognice
Tereza Žilková -
Dramatická výchova jako metoda práce v mateřské škole u dětí s opožděným vývojem řeči
Václava Vališíková -
Řízení rozhovoru moderátorkami pořadu Interview ČT24
Anna HANUŠOVÁ -
Využití hloubkového rozhovoru ve výzkumu trhu
Michaela Růžičková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková