Bc. Lucie Zárubová

Diplomová práce

Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb

Sales promotion for printing products and services
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice podpory prodeje v konkrétní polygrafické společnosti. Je zde řešena důležitost marketingu v jejím řízení, otázka efektivní komunikace (interní i externí), význam marketingového oddělení pro firmu, a především pak zcela zásadní nutnost budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Práce se dále zabývá problematikou odlišnosti trhů B2B a B2C, jejíž pochopení je nezbytnou …více
Abstract:
This thesis is dedicated to the challenges of sales promotion in a particular printing company. The text deals with the importance of marketing and its role in the management of the company, analyzes the problems of communication (both internal and external), evaluates its need of dedicated marketing department, and points out the necessity of building long-term relationships with customers. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní