Alžběta BUTOROVÁ

Bakalářská práce

Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky

Quality Management in the Company AHOLD Czech Republic, a.s. Focussed on Customer Relationship Management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá managementem kvality ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na literární zdroje, které se věnují základním pojmům managementu kvality, koncepcím systému řízení kvality a principům managementu kvality. V praktické části je představena společnost AHOLD …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with quality management in Ahold Czech Republic, a.s. focused on customer relationship management. The thesis is divided into two parts. The theoretical section concentrates on literary sources focused on basic terms of quality management, concepts and principles of quality management. The practical part introduces AHOLD Czech Republic, a.s. (thereinafter Ahold). There is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUTOROVÁ, Alžběta. Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe