Bc. Tomáš Janda

Bachelor's thesis

Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru

Sales promotion of company in B2B sector
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je podpora prodeje vybraného podniku v B2B sektoru. V práci se zabývám praktickým využitím nástrojů na podporu prodeje společnosti, která působí jako obchodník na B2B trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována charakteristice a problematice podpory prodeje. Jejího postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým …more
Abstract:
The subject of this thesis is sales promotion of company in the business-to-business market. The paper deals with the practical use of tools to support sales of the company acting as a distributor in the B2B markets. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the characteristics and problems of sales promotion. The position among the tools of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní