Bc. Tereza Šabatková

Bachelor's thesis

Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem

Multisensory marketing and its impact on product evaluation by the consumer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tzv. multisenzorickým marketingem a jeho vlivem na hodnocení spotřebitele, přičemž cílem práce je zjistit působení multisenzorického marketingu na preferenci a hodnocení konkrétního produktu spotřebitelem. Blíže vysvětluje použití multisensorického marketingu a jeho fungování v moderním marketingovém světě. V teoretické části je zmíněno působení jednotlivých smyslů při marketingu …more
Abstract:
The bachelor thesis describes the use of multisensory marketing and its impact on product evaluation by the consumer, where the main goal of the thesis is to find out what effect have multisensory marketing on respondent’s preferences in sampling. It closely defines the use of multisensory marketing and ist place in modern marketing world. The teoretical part of this thesis desribes effects of particular …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 7. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: MSc Mirela Moldoveanu

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní