Bc. Jitka Janurová

Diplomová práce

Pre/post test v in-store marketingu

Pre/post test in in-store marketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma pre/post test v in-store marketingu. In-store marketing, respektive obecně celý marketing je jedním z nejdůležitějších nástrojů ve společnosti. Práce v tomto kontextu se zabývá i tím, jak zákazníci reagují na atmosféru prodejny, jak registrují POS a POP materiály a jak na ně reagují. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit efektivitu vybraných nástrojů in-store …více
Abstract:
This presented thesis is focused on the topic of pre/post test in in-store marketing. In-store marketing, or generally the entire marketing is one of the most important tools in companies. The thesis in this context also addresses how customers respond to the store's atmosphere, how they register POS and POP materials, and how they react to them. The main aim of this thesis is to find out the effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní