Aneta Galvasová

Diplomová práce

Strategie expanze společnosti MarketUP na zahraniční trh

Anotace:
Diplomová práce „Strategie expanze společnosti MarketUP na zahraniční trh“ se zabývá využitím strategického řízení u malého podniku. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je na základě provedených analýz interního a externího prostředí formulován strategický záměr expanze na zahraniční trh. Zvolená strategie rozvoje trhu je ve druhé části práce implementována prostřednictvím podnikatelského …více
Abstract:
The thesis ‘Expansion to Foreign Market Strategy of a Company MarketUP’ deals with application of a strategic management in a small enterprise.The work is divided into two parts. In first part is formulated strategic intent of expansion to foreign market based on strategic analysis of external and internal environment. Chosen strategy of market development is implemented through business plan in a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/waz4f6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku