Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství – Kateřina Ivičičová
Kateřina Ivičičová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství
An Analysis of the Marketing Mix of a Selected Family Winery
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše věnující se danému tématu a následná tvorba teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části byla tedy analýza současného stavu jednotlivých prvků marketingového mixu prostřednictvím kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected family winery. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature research on the topic and then to create theoretical background for the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was therefore to analyse the current state of the individual elements of the marketing mix through selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVIČIČOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wbiks4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ivičičová, Kateřina. Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková