Kateřina Ivičičová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství

An Analysis of the Marketing Mix of a Selected Family Winery
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše věnující se danému tématu a následná tvorba teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části byla tedy analýza současného stavu jednotlivých prvků marketingového mixu prostřednictvím kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected family winery. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature research on the topic and then to create theoretical background for the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was therefore to analyse the current state of the individual elements of the marketing mix through selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ivičičová, Kateřina. Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management