Kateřina Ivičičová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství

An Analysis of the Marketing Mix of a Selected Family Winery
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše věnující se danému tématu a následná tvorba teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části byla tedy analýza současného stavu jednotlivých prvků marketingového mixu prostřednictvím kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected family winery. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature research on the topic and then to create theoretical background for the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was therefore to analyse the current state of the individual elements of the marketing mix through selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ivičičová, Kateřina. Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku