Marketingová komunikace firmy Truhlářství u mlejna – Marcela Průchová
Marcela Průchová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Truhlářství u mlejna
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace firmy Truhlářství u mlejna a dále uvažovanými návrhy, jak tuto komunikaci zlepšit. Samotnému sestavení návrhu předcházelo šetření pomocí záznamového archu. Šetření zahrnovalo segment stávajících zákazníků. To bylo následně vyhodnoceno v praktické části pomocí grafů a tabulek. Dalším bodem praktické části je komparace firmy Truhlářství u …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with assessment of marketing communication of the “Truhlářství u mlejna” a joinery company, and submits proposals leading to improvement of the current situation. The proposal was worked out on the basis of a questionnaire survey conducted on the segment of current customers. The results were then assessed by the means of graphs and charts in the practical part. The next point …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/wgkh8j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Online marketing jezdecké školy Pony Park s.r.o
Dominika Bínová -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Analýza online marketingu Epico International s.r.o.
Barbora Maredová -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková
Název
Vložil
Vloženo
Práva