Bc. Petra Háčková

Diplomová práce

Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách

Marketing Mix and its Application in Financial Services
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu na finančním trhu. Teoretická část pojednává o jeho podstatě a popisuje jednotlivé nástroje klasické podoby marketingového mixu čtyři P, které jsou aplikovány na finanční služby. Součástí diplomové práce je také komparace produktů, cen, distribucí a propagací dvou bank - Air bank a České spořitelny. Z této komparace vyplyne, jestli …více
Abstract:
This Diploma Thesis deals with marketing mix of the financial market. The theoretical part explains its nature and describes the tools of classical marketing mix of four P’s applied to financial services. The thesis also includes a comparison of products, prices, distributions and promotions of two banks – the Air bank and the Czech Savings Bank. Whether the new philosophy of Air bank that introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
  • Oponent: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní