Anna Dohnalová

Bakalářská práce

Analýza marketingové a komunikační strategie sportovního centra

Analysis of marketing and communication strategy of a sports center
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace na sociálních sítích. Marketingová komunikace sportovního centra Los Podolos je analyzována z pohledu uživatelů sledujících profily Los Podolos, ale i z pohledu vedení sportovního centra. Pro naplnění cílů bakalářské práce bylo stanoveno několik výzkumných otázek a zpracován teoretický základ marketingové komunikace. Pro účely …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis and evaluation of marketing communication on social networks. Marketing communication sports center Los Podolos is analyzed from the perspective of viewers watching Los Podolos profiles, but also in terms of management of the sports center. To fulfill the goals of the bachelor thesis was set several research questions and elaborated the theoretical basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Martina Grbavčicová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83302