Bc. Markéta Kuncová

Diplomová práce

Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování

Competitive Advantage of Online Shops and Its Influence on Purchasing Decisions
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konkurenčními výhodami internetových obchodů a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitelů. V teoretické části práce se autorka soustředí na internetový marketing a internetové obchody. V této sekci jsou také nastíněna specifika spotřebního chování v online prostředí. Praktická část se zabývá analýzou vybraných internetových obchodů se zaměřením na komunikované …více
Abstract:
This Master's thesis focuses on competitive advantage of online shops and its influence on consumers' purchasing decisions. In the theoretical part of the thesis, the author provides a detailed description of digital marketing and ecommerce concepts. At the end of this section, light is shed on specifications of consumer behavior in ecommerce environment. The practical part of the thesis analyzes selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace