Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z – David Skopal
David Skopal
Bakalářská práce
Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z
The difference in Perception of Employer Branding between Generations X and Z
Anotace:
Bakalářská práce na téma vnímání employer brandingu se zabývá rozdílem vnímání employer brandingu dvěma odlišnými generacemi populace - generací X a generací Z. V teoretické části autor popisuje základní pojmy brandingu i employer brandingu, budování a komunikace zaměstnavatelských značek a vymezení jednotlivých generací. V praktické části jsou interpretována data z marketingového výzkumu, který byl …víceAbstract:
This bachelor thesis on the topic of perception of employer branding deals with the difference in perception of employer branding by two different generations of the population - Generation X and Generation Z. In the theoretical part, the author describes the basic concepts of branding and employer branding, building and communicating employer brands and the definition of each generation. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skopal, David. Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Marek Vogl -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Pavlína Pokorná -
Employer branding v prostředí výrobních podniků
Bronislava Kopecká -
Employer Branding ve vybrané organizaci
Denisa Kalakajová