David Skopal

Bakalářská práce

Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z

The difference in Perception of Employer Branding between Generations X and Z
Anotace:
Bakalářská práce na téma vnímání employer brandingu se zabývá rozdílem vnímání employer brandingu dvěma odlišnými generacemi populace - generací X a generací Z. V teoretické části autor popisuje základní pojmy brandingu i employer brandingu, budování a komunikace zaměstnavatelských značek a vymezení jednotlivých generací. V praktické části jsou interpretována data z marketingového výzkumu, který byl …více
Abstract:
This bachelor thesis on the topic of perception of employer branding deals with the difference in perception of employer branding by two different generations of the population - Generation X and Generation Z. In the theoretical part, the author describes the basic concepts of branding and employer branding, building and communicating employer brands and the definition of each generation. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skopal, David. Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace