Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři – Kristýna Plocová
Kristýna Plocová
Bachelor's thesis
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Marketing use of Instagram in a real estate agency
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the possibilities how real estate agencies can use the marketing potential of the Instagram social network to increase real estate sales and build customer relationships. The main aim of this work is to set general recommendations and suggestions based on evaluation of the applied marketing strategy of a particular real estate agency through Instagram.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69430
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vznik sociální realitní kanceláře jako podpora sociálního bydlení
Richard Chmelík -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková