Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o. – Ing. Ivana POKORNÁ
Ing. Ivana POKORNÁ
Master's thesis
Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.
Marketing communication innovations of ABC product at XYZ company Ltd.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci výrobku ABC ve společnosti XYZ s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout alternativní komunikační kampaň výrobku ABC. Diplomová práce je rozdělena na 3 částí {--} teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Je tvořena literárními …moreAbstract:
This thesis deals with topic of marketing communication. Its goal is evaluate current marketing communications of product ABC in company XYZ Ltd. and on the basis effected analysis draw up alternative communication campaign of product ABC. The thesis is divided into three parts {--} theoretical, analytical and project part. The theoretical part is basis to solving work. It consists of literary sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14913
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Ivana. \textit{Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/x0tkgo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Ivana. Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Kateřina Pěničková -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová