Bc. Ekaterina Čistova

Bakalářská práce

Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek

The impact of Covid- 19 on marketing communication and consumer behavior in the luxury brand segment
Anotace:
Účelem této studie je prozkoumat, jak Covid-19 ovlivnil komunikaci v odvětví luxusního zboží a také chování spotřebitelů a jejich nákupní zvyky v luxusním segmentu. Bakalářská práce se tedy na toto téma podívá ze dvou úhlů pohledu. V teoretické části je v prvním aspektu kladen hlavní důraz na nastínění marketingu a marketingové komunikace obecně, významu brandingu pro luxusní značky, jejich komunikaci …více
Abstract:
The purpose of this study is to examine how Covid-19 has affected the communication of the luxury goods industry as well as consumers' behaviour and their shopping habits in the luxury segment. The bachelor thesis looks into this topic from two points of view. In the theoretical part, the first aspect puts main emphasis on outlining marketing in general, the importance of branding for luxury brands …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Petra Průšová
  • Oponent: Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.