Tadeáš Čákora

Bachelor's thesis

Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s.

Strategic analysis of Lidl Česká republika v.o.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou firmy Lidl Česká republika v.o.s. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici firmy na trhu s ohledem na hlavní konkurenční firmy v odvětví. Práce se dělí na dvě části na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje nástroje externí a interní analýzy. Praktická část identifikuje a vyhodnocuje silné a slabé stránky uvnitř firmy, dále …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with a strategic analysis of Lidl Czech Republic v.o.s. The main aim of this thesis is to evaluate the position of the company on the market with respect to the main competitors in the industry. The thesis is divided into two parts into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the tools of external and internal analysis. The practical part identifies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Luboš Smrčka
  • Reader: Jaroslav Schönfeld

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79871