Bc. Miroslav Provázek
Bakalářská práce
Komunikace v organizaci
Communication in Organization
Anotace:
Bakalářská práce je zpracována na téma „Komunikace v organizaci“. Účelem průzkumu bylo zmapování úrovně interní komunikace a odhalit silné a slabé stránky komunikace v organizaci. V teoretické části je definována interní komunikace jako nepostradatelná součást firemní kultury s výrazným vlivem na efektivní fungování a dosahování strategických cílů. Praktická část zahrnuje zkoumaný objekt, cíle a strategie …víceAbstract:
The theme of the thesis is "Communication in the organization." The purpose of the survey was to examine the level of internal communication and to identify the strengths and the weaknesses of the communication within the organization. In the theoretical part is the internal communication defined as an indispensable part of the enterprise culture with a strong influence on the efficient functioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vn093/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco -
The Impact of Corporate Social Responsibility on Employee Engagement: a study in a Selected Company in Mexico
Camila Flores San Martin -
Project of office redesign in international company and its connection with employee satisfaction
Evgeniia Baliasnikova -
An Analysis of Employee Satisfaction in a Selected Company
Michaela Hermanyová -
Koučování jako metoda rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizaci
Michal Budík -
Metoda rychlých výměn SMED
Martin Chromečka -
Creating Interventions: Exploring the Motivations and Aims of Public Space Data Visualization Creators
Magdaléna Bohuslavová -
Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o.
Peter Kukura