Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí – Drahomíra Šonková
Drahomíra Šonková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost Zara na sociálních sítích komunikuje a zda je její komunikace vůči zákazníkům dostatečná. Teoretická část práce je zaměřena na představení marketingové komunikace, online komunikace …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Company marketing communication through social networks. Its aim is to describe and analyze the marketing communication of a selected company (Zara) on social networks, to find out how Zara communicates on social networks and whether its communication with customers is sufficient. The theoretical part of the dissertation is focused on the introduction of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xowdm0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠONKOVÁ, Drahomíra. \textit{Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xowdm0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Impact of Social Network Sites on the English language
Monika ZAPLETALOVÁ -
Crisis Management on the social network Facebook
Adriana Stránská -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ