Stilistische und translatologische Analyse der Werbung für ausgewählte Sportschuhe im deutsch-tschechischen Vergleich – Martin PERUTKA
Martin PERUTKA
Bakalářská práce
Stilistische und translatologische Analyse der Werbung für ausgewählte Sportschuhe im deutsch-tschechischen Vergleich
Stylistic and translatological analysis of Advertisement for Chosen Sport Shoes in German and Czech Comparison
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of sports shoes advertisement and its comparison in Czech and German language. Since advertising is part and parcel of our life, we need to be concerned with its essence and content. The theoretical part of the thesis describes in detail the history of advertising, the development of sports shoes, the integration of advertising into marketing and the language …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamy na sportovní obuv a jejím srovnáním v českém a německém jazyce. Protože je reklama již neoddělitelnou součástí našeho života, je třeba se zabývat její podstatou a obsahem. V teoretické části je podrobně popsána historie reklamy, vznik sportovní obuvi, reklama z pohledu marketingu a jazyk reklamy. V praktické části jsou provedeny analýzy a překlad jednotlivých …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Iveta Zlá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PERUTKA, Martin. \textit{Stilistische und translatologische Analyse der Werbung für ausgewählte Sportschuhe im deutsch-tschechischen Vergleich}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/xvtzcd/.
Jak správně citovat práci
PERUTKA, Martin. Stilistische und translatologische Analyse der Werbung für ausgewählte Sportschuhe im deutsch-tschechischen Vergleich. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Reálný versus optimální výběr sportovní obuvi u vrcholových fotbalistů
Ondřej Machala -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová