Mgr. Romana Ruttkayová

Diplomová práce

Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia

Marketing of an Educational Institution: a Case Study
Abstract:
The thesis deals with marketing in educational institutions in order to find out how the selected educational institution uses marketing in its activities. The thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part defines marketing in general, its tools, then describes marketing in non-profit organizations and services, which is followed by the definition of marketing and its tools in …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá marketingom vo vzdelávacích inštitúciách, s cieľom zistiť, akým spôsobom využíva vybraná vzdelávacia inštitúcia, marketing vo svojej činnosti. Diplomová práca má teoreticko-empirický charakter. V teoretickej časti je definovaný marketing obecne, jeho nástroje, ďalej je opísaný marketing v neziskových organizáciách a službách, na ktoré naväzuje definovanie marketingu a jeho …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta