Bc. Klára Jiroušková

Bakalářská práce

Vytvoření marketingové komunikační strategie pro společnost Lukoil CZ s.r.o.

Creating of Marketing Communications Strategy for Co. Lukoil CZ s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce zobrazuje sestavení marketingové komunikační strategie pro společnost Lukoil, jejímž cílem je uvést na trh nový produkt. Teoretická část popisuje marketing samotný i marketingovou komunikační strategii v různých pojetích. Praktická část se zabývá sestavením marketingové strategie pro potřeby společnosti Lukoil. Popisuje různé komunikační nástroje, které mohou být v komunikaci využity …více
Abstract:
This Bachelor´s work demonstrates a building process of marketing communication strategy for Co. Lukoil CZ s,r,o,, that has to place a new product on a market. The theoretical part of this work describes marketing itself and a marketing communication strategy in different views. The practical part of this work occupies with assembling of marketing strategy for Lukoil company needs. It describes different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní