Anna Nguyenová

Bachelor's thesis

Marketing neziskové organizace VietUp

Marketing of non-profit organization Viet Up, z.s
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat současný marketing neziskové organizace Viet Up, z.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické jsou definovány pojmy jako neziskový sektor, nezisková organizace, dále marketing neziskové organizace a marketingová strategie. Do této části je zahrnuta i kapitola o online marketingu se zaměřením na komunikaci přes sociální sítě. V praktické …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current marketing of the non-profit organization Viet Up. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines terms such as non-profit sector, non-profit organization, non-profit organization marketing and marketing strategy are defined in the theoretical part. This section also includes a chapter of online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90318