Specifika segmentace korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit – Bc. Josef Švejkovský
Bc. Josef Švejkovský
Master's thesis
Specifika segmentace korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit
Specification of Corporate Clients' Segmentation in Chosen Banks of UniCredit Group
Abstract:
Tato práce analyzuje a vyhodnocuje hlavní segmenty korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit a na základě této analýzy odhaduje budoucí vývoj a směřování těchto segmentů. První kapitola vymezuje základní pojmy související se segmentací, její podstatu a význam, kritéria a činnosti prováděné při procesu segmentace. V další kapitole je představena skupina UniCredit a banky, které budou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to introduce, analyze and evaluate the main Corporate segments in chosen banks of UniCredit group and on the basis of this analysis to estimate the future development and direction of these segments. The first section defines key terms related to segmentation, the nature and importance of the criteria, and the activities carried out during the process of segmentation. UniCredit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/eiesd/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 10. 2012
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Jaroslava Holasová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVEJKOVSKÝ, Josef. \textit{Specifika segmentace korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2012. Available from: https://theses.cz/id/y2ojpq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Firemné bankovníctvo vo vybranej komerčnej banke
Miroslav Sabo -
Specifika segmentace klientely ve vybrané bance
Josef Švejkovský -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
Jiří Matoušek -
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
Barbora Topinková