Návrh komunikační kampaně projektu Pražský studentský summit – David Petrbok
David Petrbok
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně projektu Pražský studentský summit
The proposal of communicaton campaign for Prague Student Summit project
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie v prostředí českého neziskového sektoru, který se vyznačuje jak specifickým přístupem ke komunikaci, tak poměrně omezenými finančními prostředky. Teoretická část práce rozebírá problematiku marketingu a tvorby marketingového mixu. Zaměřuje se také na popis komunikačního mixu jako takového a jeho jednotlivých prvků. Závěr teoretické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with issue of communication campaigns planning in the environment of Czech non-profit organisations sector which is characterized by specific approach to communication and quite limited financial resources. Theoretical part of the thesis analyses problematic of marketing and creation of marketing mix. It is also focuses on description of communication mix itself and all of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Marcela Cupáková -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC