Bc. Táňa Křenová Holubářová, DiS.

Diplomová práce

Případová studie individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem na druhém stupni základní školy s využitím asistenta pedagoga

The case study: Individual integration of Asperger syndromed schoolchild to second level of basic school using assistant teacher
Anotace:
Diplomová práce formou případové studie mapuje a analyzuje individuální integraci žáka s Aspergerovým syndromem na druhém stupni základní školy. Zaměřuje se především na funkci asistenta pedagoga, jeho zkušenosti s integrací konkrétního žáka a na vnímání kvality integrace s asistentem ostatními zúčastněnými osobami.
Abstract:
This Master thesis examines and analyzes, by means of a case study, individual integration of Asperger syndromed schoolchild to second level of basic school. The main point of this work is using assistant teacher in this process, her experiences with integration of the schoolchild and assessment of integration with assistant by another involved people.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta