Jana SLÁDKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie ubytovacího zařízení

Marketing strategy of accommodation unit
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení. První část je zaměřena na teoretické zakotvení orientované na marketing služeb, konkrétně na cestovní ruch. Ve druhé, praktické části je aplikován marketing služeb na konkrétní ubytovně "U Teplárny". Ve třetí části na základě marketingové analýzy a dotazníkového šetření byly dané ubytovně navržené možnosti …více
Abstract:
The goal of this Bachelor thesis is an analysis of the existing market strategy and a suggestion of a possible improvement. The first part is aimed at a theoretical grounding oriented at the service marketing, specifically tourism. In the second practical part, the service marketing is applied on one particular hostel "U Teplárny". In the third part, options of improvement in the marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLÁDKOVÁ, Jana. Marketingová strategie ubytovacího zařízení. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management