Son Ngo

Bachelor's thesis

Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod

Proposal and evaluation of the effectiveness of Facebook and Instagram campaigns for a womenswear online shop
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá realizací a následným vyhodnocením Facebookové a Instagramové kampaně pro nově založený internetový obchod s dámskými oděvy Fajnfashion. V teoretické části se charakterizují sociální sítě jako nástroj online marketingu, představí se platformy, na kterých je kampaň postavená a stanoví se měřítka efektivnosti. V části praktické jsou data získaná z kampaně analyzována. V závěru …more
Abstract:
The thesis focuses on the implementation and subsequent evaluation of Facebook and Instagram campaigns for a newly established online shop with women's clothing Fajnfashion. The theoretical part characterizes the social networks as a tool of online marketing, introduces the platforms on which campaigns are built on and provides tools to measure effectiveness. In the practical part, the data obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70025