Jakub Král

Bakalářská práce

Fashion marketing mladých start-upů

Fashion marketing of young start-ups
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na význam a aplikaci fashion marketingu v prostředí mladých a začínajících start-upů v oblasti módy. Klíčovým cílem je prozkoumat, jak tyto nové módní značky využívají marketingové strategie pro zvýšení povědomí a prodeje. Práce se dále zaměřuje na důležitost sociálních médií a jejich roli v moderním fashion marketingu, včetně vlivu na zákaznické chování. Zároveň se práce …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the meaning and application of fashion marketing in the environment of young and budding start-ups in the field of fashion. A key objective is to explore how these new fashion brands use marketing strategies to increase awareness and sales. The work also focuses on the importance of social media and their role in modern fashion marketing, including the influence on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Lucie Charvátová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON