Ing. Marie Komárková

Bakalářská práce

Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy

Political Marketing and New Media Based on the Presidential Campaign of Barack Obama
Anotace:
Tato bakalářská práce ukazuje na příkladu prezidentské volební kampaně Baracka Obamy aktuálně uplatňované principy politického marketingu a potenciál nových médií pro využití v marketingu. Teoretická část práce přibližuje základní východiska politického marketingu a charakteristiky a vybrané představitele nových médií. Případová studie v praktické části práce přináší detailní pohled na zrealizovanou …více
Abstract:
Based on the example of the presidential election campaign of Barack Obama, the bachelor’s thesis demonstrates currently applied principles of political marketing as well as the potentials of new media to be used in marketing. In the theoretical part of the bachelor’s thesis a case study explains the fundamental bases and characteristics of political marketing and gives an idea about selected new media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní