Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci – Ing. Sabina Kulíková
Ing. Sabina Kulíková
Bakalářská práce
Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci
The Marketing Event and its Utilization for the Integrated Marketing Communication
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace, konkrétně eventového projektu, pro nově vznikající firmu s jezdeckými potřebami pro koně. Práce je členěna do tří hlavních částí, které vytvářejí ucelený soubor informací a návrhů. První část je věnována odborné teorii tvořící základní obecná projektová východiska. Druhá část práce pojednává o komunikačním mixu a v obecné rovině definuje …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is a proposal of marketing communication, concretely focused on a event project, for a new company specialized on horse yequipment. The dokument is dividedin to free main chapters, which create a komplex file of information and suggestions. The first part is dedicated to scientifictheory, which creates the basic project starting points. The second part deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u7pxi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Marie Michálková -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová