Ing. Sabina Kulíková

Bakalářská práce

Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci

The Marketing Event and its Utilization for the Integrated Marketing Communication
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace, konkrétně eventového projektu, pro nově vznikající firmu s jezdeckými potřebami pro koně. Práce je členěna do tří hlavních částí, které vytvářejí ucelený soubor informací a návrhů. První část je věnována odborné teorii tvořící základní obecná projektová východiska. Druhá část práce pojednává o komunikačním mixu a v obecné rovině definuje …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is a proposal of marketing communication, concretely focused on a event project, for a new company specialized on horse yequipment. The dokument is dividedin to free main chapters, which create a komplex file of information and suggestions. The first part is dedicated to scientifictheory, which creates the basic project starting points. The second part deals with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace