Tatiana Kočerginová

Diplomová práce

Proces prípravy a uvádzanie nových výrobkov firmy L'Oréal na zahraničné trhy (na príklade vybranej značky)

Proces přípravy a zavádění nových výrobků firmy L´Oréal na zahraniční trhy (na příkladu vybrané značky)
Anotace:
Diplomová práce popisuje a analyzuje proces zavádění přípravků značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická část rozebírá životní cyklus výrobku, marketingový výzkum a marketingový mix. V analytické části je konkrétní opis navržené strategie a procesu zavádění přípravků. Závěrem je vlastní analýza strategie a naplnění cílů.
Abstract:
Master thesis describes and analyzes the process of launching new producs of Matrx Total Results brand on czech, slovak and hungarian market. Theoretical part describes product life cycle, marketing research and marketing mix. Analytical part describes in detail prepared marketing strategy and launch process. In conclusion is an own analysis of strategy and goals fulfillment.
Abstract:
Diplomová práca popisuje a analyzuje proces uvedenia prípravkov značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická časť rozoberá životný cyklus výrobku, marketingový výskum a marketingový mix. V analytickej časti je konkrétny opis navrhnutej marketingovej stratégie a procesu uvedenia prípravkov. Záverom je vlastná analýza stratégie a naplnenia cieľov.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Bianka Kolomijcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33424

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod