Proces prípravy a uvádzanie nových výrobkov firmy L'Oréal na zahraničné trhy (na príklade vybranej značky) – Tatiana Kočerginová
Tatiana Kočerginová
Diplomová práce
Proces prípravy a uvádzanie nových výrobkov firmy L'Oréal na zahraničné trhy (na príklade vybranej značky)
Proces přípravy a zavádění nových výrobků firmy L´Oréal na zahraniční trhy (na příkladu vybrané značky)
Anotace:
Diplomová práce popisuje a analyzuje proces zavádění přípravků značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická část rozebírá životní cyklus výrobku, marketingový výzkum a marketingový mix. V analytické části je konkrétní opis navržené strategie a procesu zavádění přípravků. Závěrem je vlastní analýza strategie a naplnění cílů.Abstract:
Master thesis describes and analyzes the process of launching new producs of Matrx Total Results brand on czech, slovak and hungarian market. Theoretical part describes product life cycle, marketing research and marketing mix. Analytical part describes in detail prepared marketing strategy and launch process. In conclusion is an own analysis of strategy and goals fulfillment.Abstract:
Diplomová práca popisuje a analyzuje proces uvedenia prípravkov značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická časť rozoberá životný cyklus výrobku, marketingový výskum a marketingový mix. V analytickej časti je konkrétny opis navrhnutej marketingovej stratégie a procesu uvedenia prípravkov. Záverom je vlastná analýza stratégie a naplnenia cieľov.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Bianka Kolomijcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOČERGINOVÁ, Tatiana. \textit{Proces prípravy a~uvádzanie nových výrobkov firmy L'Oréal na zahraničné trhy (na príklade vybranej značky)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/yptxvc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová