Bc. Ludmila Crhová

Diplomová práce

Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně

Political Marketing Efficiency – Analysis of a Specific Campaign
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkami, jak efektivně komunikovat s voliči a jak je získat pro volbu politické strany. Zaměřuje se na jednotlivé kanály komunikačního mixu a jejich efektivitu v komunikaci s voliči. Rozebírá formy komunikace, otázku předvolebních výzkumů a možné příčiny konfliktů. Jedním z témat jsou etické aspekty politického marketingu, které jsou úzce spjaté s vlivem na voliče.
Abstract:
The diploma thesis deals with the questions of how to effectively communicate with voters and how to get them for the election of a political party. It focuses on individual channels of communication mix and their efficiency in communication with voters. It analyses individual forms of communication, the issue of pre-election surveys and possible causes of conflicts. One of the topics is the ethical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní