Marketingová situační analýza firmy VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s., divize Jihlava – Dana Svobodová, DiS.
Dana Svobodová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza firmy VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s., divize Jihlava
Marketing situation analysis of the company VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s., Division Jihlava
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu firmy VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s., divize Jihlava, jež bude obsahovat i návrhy strategií společnosti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.