Kyberšikana na druhém stupni základní školy – Bc. Libor KULIŠŤÁK
Bc. Libor KULIŠŤÁK
Master's thesis
Kyberšikana na druhém stupni základní školy
Cyberbullying at lower secondary school
Abstract:
Teoretická část podrobně zpracovává téma kyberšikany, popisuje pozitiva a negativa vlivu internetu na žáky, příčiny, prostředky, formy a aktéry kyberšikany. Cílem praktické části je zjištění, zda žáci vybrané základní školy znají pojem kyberšikana, zda se s ní už setkali a na jakých sociálních platformách, kolik času na nich tráví a jestli se s ní setkávají více chlapci nebo dívky.Abstract:
The theoretical part deals with the topic of cyberbullying in detail, describes the positives and negatives of the influence of the Internet on students, its causes, means, forms and actors of cyberbullying. The aim of the practical part is to find out whether the pupils of the selected primary school know the concept of cyberbullying, whether they have already encountered it and on what social platforms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KULIŠŤÁK, Libor. Kyberšikana na druhém stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Education / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Adaptace učitelů na digitální technologie ve výuce na základních a středních školách
Marek Peřich -
Digitální technologie v oblasti odborného vzdělávání
Ondřej Kovář -
Digitální technologie a postoj jejich uživatelů k riziku: Mizení hranic mezi soukromým a veřejným jako důsledek online/offline hybridity
Zuzana Moudrá -
Dřevo ve vzdělávací oblasti Člověk a svět práce na základní škole
Adam Šprync -
Vzdělávací oblast Dítě a svět jako propedeutika učení o přírodě na 1. stupni základní školy
Jana Hrošová -
Lidské tělo ve vzdělávací oblasti "Člověk a jeho svět" na 1. st. základní školy
Iva Dvořáková -
Integrovaný předmět Jeden svět na 2. stupni základní školy
Helena Lánská