Ing. Marie Pýchová

Bakalářská práce

Značka a její vývoj v čase. Studie strategií rebrandingu na příkladu AHOLD Czech Republic, a.s.

Brand and brand trend. Rebranding study in retail AHOLD Czech Republic, a.s.
Anotace:
V teoreticko-metodologické části bakalářské práce bylo mým cílem nastínit proces vývoje značky v čase, její důležitost pro obchodní společnosti a spotřebitele. Snažila jsem se zde ukázat směry, kterými se značka může ubírat. Základním kamenem praktické části je právě probíhající rebranding ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.. V této části vysvětluji důvody, které vedly společnost ke změně strategie …více
Abstract:
The objectives in the theoretic-methodologic part of my bachelor essay were to describe the brand progress, the brand relevancy for companies and customers.I have tried to show the trends, those the brand could wend its way. Footstone of the practical part is the current rebranding in company AHOLD Czech Republic a.s.. At this part I have tried to explain the management reasons for changing the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace