Patrik Jelč

Master's thesis

Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA

Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření návrhu strategického marketingového plánu značky PRENA pro rok 2022. Sekundárními cíli jsou definice identity značky na základě zvoleného modelu a realizace marketingového výzkumu pro zjištění rozhodujících faktorů při koupi barev a malířského nářadí. Práce postupuje podle standardního postupu tvorby marketingového plánu, který obsahuje situační analýzu, určení …more
Abstract:
The main goal of the diplooma thesis is to create a draft of strategic marketing plan for the PRENA brand for upcoming year 2022. The secondary objectives are to define the brand identity based on the selected model and marketing research to determine the decisive factors in buying paints and painting tools. The work follows the standard procedure of creating a marketing plan, which includes situation …more
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je vytvorenie návrhu strategického marketingového plánu značky PRENA pre rok 2022. Sekundárnymi cieľmi sú definícia identity značky na základe zvoleného modelu a realizácia marketingového výskumu pre zistenie rozhodujúcich faktorov pri kúpe farieb a maliarskeho náradia. Práca postupuje podľa štandardného postupu tvorby marketingového plánu, ktorý obsahuje situačnú analýzu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2022
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Leoš Šafár

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85177