Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA – Patrik Jelč
Patrik Jelč
Master's thesis
Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA
Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření návrhu strategického marketingového plánu značky PRENA pro rok 2022. Sekundárními cíli jsou definice identity značky na základě zvoleného modelu a realizace marketingového výzkumu pro zjištění rozhodujících faktorů při koupi barev a malířského nářadí. Práce postupuje podle standardního postupu tvorby marketingového plánu, který obsahuje situační analýzu, určení …moreAbstract:
The main goal of the diplooma thesis is to create a draft of strategic marketing plan for the PRENA brand for upcoming year 2022. The secondary objectives are to define the brand identity based on the selected model and marketing research to determine the decisive factors in buying paints and painting tools. The work follows the standard procedure of creating a marketing plan, which includes situation …moreAbstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je vytvorenie návrhu strategického marketingového plánu značky PRENA pre rok 2022. Sekundárnymi cieľmi sú definícia identity značky na základe zvoleného modelu a realizácia marketingového výskumu pre zistenie rozhodujúcich faktorov pri kúpe farieb a maliarskeho náradia. Práca postupuje podľa štandardného postupu tvorby marketingového plánu, ktorý obsahuje situačnú analýzu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85177
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2022
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Leoš Šafár
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85177
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller