Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod – Bc. Dominika Hanáčková
Bc. Dominika Hanáčková
Master's thesis
Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod
Project for Improvement of Marketing Communication in the Municipality of Uherský Brod
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod. Jejím hlavním cílem je vytvoření projektu, jehož obsahem jsou akční plány zaměřující se na zlepšení či rozšíření komunikačních prostředků obce. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se za pomocí literární rešerše věnuje marketingovému mixu obce, komunikačnímu procesu, komunikačnímu …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on improving the marketing communication of the municipality of Uherský Brod. Its main goal is to create a project consisting of action plans aimed at improving or expanding the municipality's communication channels. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part, using literature research, deals with the marketing mix of the municipality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Barešová, MSc, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanáčková, Dominika. Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Management and Marketing / Marketing Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová