Jiří Lysák

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno

Marketing strategy and communication strategy of the ice-hockey club HC Kometa Brno
Abstract:
Cílem práce je provést analýzu marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno, zhodnotit stávající aktivity klubu a navrhnout možné vylepšení v jeho činnosti. V první kapitole se autor zabývá marketingem, marketingovou a komunikační strategií, základními specifiky marketingu služeb a marketingu ve sportu. Druhá kapitola obsahuje základní údaje o hokejovém klubu HC Kometa Brno …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse marketing strategy and communication strategy of the ice-hockey club HC Kometa Brno, to evaluate current club's activities and to introduce possible innovations. The first chapter of the thesis contains concepts of marketing, marketing strategy, communication strategy, services marketing and sports marketing. The second chapter includes basic information about the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Markéta Kubálková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49487