Mgr. Markéta Čejpová

Bakalářská práce

Využití dramatické výchovy pro podporu třídního klima v jazykově heterogenní třídě

Use of drama education for supporting class climate in linguistically heterogeneous classroom
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím dramatické výchovy, jakožto výchovně -pedagogické metody pro rozvoj sociálně komunikačních dovedností jazykově heterogenní třídy. V empirické části práce je popsáno třídní klima, vztahové konstelace a užívané komunikační strategie při současném zavedení dramatické výchovy do výuky dané třídy pro bilingvní žáky.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of drama education as an educational-pedagogical method for the development of social communication skills of a linguistically heterogeneous class. The empirical part describes the class climate, relationship constellations and used communication strategies while implementing dramatic education into the classroom for bilingual pupils.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Veronika Nýdrlová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lenka Ďulíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta