Bc. Jitka Vrátná

Diplomová práce

Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)

Roots and developmental stage of direct marketing (19 to 21 century)
Anotace:
Předmětem diplomové práce je náhled na počátek a rozvoj direct marketingu (přímého marketingu), jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje jednotlivé komunikační nástroje, obsah a princip působení přímého marketingu.Praktická část se zabývá analýzou na základě pramenů, jako je popis a rozbor jednotlivých etap od …více
Abstract:
The subject of the thesis is a preview of beginning and development of direct marketing (direct marketing) as a tool of communication mix. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes various communication tools, content and principle of operation of direct marketing. The practical part deals with the analysis based on sources such as the description and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní