Karina Trang Luongová

Diplomová práce

A comparison of Kotler's and Sharp's theories: Are the customer bases of brands different?

Porovnání Kotlerovy a Sharpovy teorie: Liší se zákaznické báze značek?
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, zda se zákaznické báze značek odlišují. Všechny značky se snaží růst a získat více zákazníků, ale dělají to vždy správně? V marketingu dochází ke sporu, zda-li se musí značky odlišovat, aby byly úspěšné a rostly nebo je to tak, že pro zákazníky není diferenciace až tak důležitým faktorem pro výběr a koupi značky. V teoretické části je popsáno, jak přihlíží na danou problematiku …více
Abstract:
The objective of this thesis is to determine whether brand customer bases differ. All brands aim to grow and acquire more customers, but are they always doing it right? In marketing, there is a debate about whether brands need to differentiate themselves to be successful and grow, or if differentiation is not as crucial a factor for customers when selecting and purchasing a brand. The theoretical section …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93797

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.