Bc. Monika Vodičková

Diplomová práce

Pohled rodičů a pedagogů na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

View of teachers and parents in the education of pupils with special educational needs
Anotace:
Anotace: Cílem empirické části diplomové práce je srovnat názory mezi pedagogickými pracovníky, kteří pracují v základních školách samostatně zřízených pro žáky se zdravotním postižením, a rodiči žáků se zdravotním postižením. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. První kapitola je věnována pojmům: speciální vzdělávací potřeby, integrace, inkluze, individuální vzdělávací plán a asistent pedagoga, charakterizuje …více
Abstract:
Abstract: The aim of the empirical part of the thesis is to compare the views among the teaching staff, who work in primary schools independently established for pupils with disabilities, and parents of students with disabilities. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is devoted to the concepts of: special educational needs, integration, inclusion, individual education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta