Bc. Michaela Lakoštíková

Diplomová práce

Evaluačný paradox ako súčasť hodnotenia v estetickovýchovných predmetoch

Evaluation paradox as a part of evaluation of aesthetic educational subjects
Abstract:
Diploma thesis Evaluation paradox as a part of evaluation of aesthetic educational subjects deals with two approaches in education, the normative aesthetic concept, and creatively expressive concept. The problem of evaluation paradox takes a significant place in the process of evaluation. To maintain a close and respectable student - teacher relationship it is necessary to preserve a objective and …více
Abstract:
Diplomová práca na tému Evaluačný paradox ako súčasť hodnotenia v estetickovýchovných predmetoch sa zaoberá dvoma pojatiami prístupov vo výchove a to normatívno estetickým pojatím a kreatívno expresívnym pojatím. Evaluačný paradox zastáva podstatnú súčasť v procese hodnotenia. Pre udržanie blízkeho a korektného vzťahu žiak - učiteľ je nevyhnutné zachovanie objektívneho a vyváženého hodnotenia. Práca …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Martina Želazková
  • Oponent: Mgr. Jan Špaček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta