Bc. Vojtěch Odvárka

Bakalářská práce

Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení

The effect of individual and group administration of the test TIM3-5 on overall results with regard to the reading ability
Anotace:
Práce se zaměřuje na prozkoumání vlivu způsobu administrace na výsledky v Testu pro identifikaci nada-ných dětí v matematice (TIM) za současného zhodnocení vlivu schopnosti čtení na výsledek v tomto testu. Do vzorku bylo zařazeno 38 dětí ze čtvrtých tříd základních škol. Děti byly zkoumány pomocí within-subject designu v individuální a skupinové formě, přičemž skupinová administrace následovala během …více
Abstract:
The aim of this study is to explore the influence of the form of administration on the results obtained in Test for identification of children gifted in mathematics (TIM) while evaluating the influence of readng ability on the test results. The sample consists of 38 children from fourth grade. The children were tested using within-subject design in individual from and consequently (within two weeks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Straka
  • Oponent: Mgr. Michal Jabůrek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií