BcA. Miroslav Mihalik

Master's thesis

Transformace jako přidaná hodnota

Transformation as an Added Value
Abstract:
Ústředním pojmem této práce je transformace. V teoretické části se jej snažím vysvětlit v obecné rovině a následně ve spojitosti s designem a módou. Dále se v teoretické části věnuji pojmu upcycling, zamýšlím se nad významem transformovatelných výrobků a pokouším se definovat cílovou skupinu. V práci průběžně uvádím příklady transformova-telných výrobků, které se snažím podrobit objektivnímu hodnocení …more
Abstract:
The key concept of this thesis is transformation. In the theoretical part, I aim to explain it both in in general terms and in relation to design and fashion. The next focus of that part is ´upcycling´, I reflect on the role of transformable products and try to define their target group. Throughout the thesis, I list examples of transformable products with an attempt to give their objective assessment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Accessible from:: 13. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Jana Buch

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mihalik, Miroslav. Transformace jako přidaná hodnota. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Shoe Design