Jakub Kraus

Bakalářská práce

Strategická analýza Porsche Česká republika s.r.o.

Strategic analysis of Porsche Česká republika, s.r.o.
Anotace:
Strategická analýza je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá zejména metodami, které jsou použity v části praktické. Cílem praktické části strategické analýzy je určit úspěšné plány a cíle do příštích nelehkých let, které obecně, ale zejména pro automobilový průmysl už přichází. Dochází k poklesu odbytu a k evoluci automobilového průmyslu v podobě …více
Abstract:
Strategic analysis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part the thesis deals mainly with the methods used in the practical part. The aim of the practical part of the strategic analysis is to identify successful plans and goals for the next difficult years, which in general, but especially for the automotive industry is already coming. There is a decline in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
  • Vedoucí: Petra Štamfestová
  • Oponent: Lenka Syrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80337